Veelgestelde vragen
Heeft u een vraag over Mijn BENU? Bijvoorbeeld hoe u een account kunt aanmaken of contactgegevens bijwerken? Klik dan op een categorie om antwoord op uw vraag te vinden.
Wilt u een Mijn BENU account aanmaken? Bekijk dan de instructievideo met uitleg:
-
Account aanmaken en inloggen
-
Hoe kan ik een Mijn BENU account aanmaken?Mijn BENU is nog niet beschikbaar bij alle BENU Apotheken.Bent u ouder dan 16 jaar, woonachtig in Nederland en is Mijn BENU beschikbaar bij uw apotheek?Dan ontvangt u een persoonlijke uitnodiging waarmee u een Mijn BENU account kunt aanmaken.Alleen met een persoonlijke uitnodiging kunt u een Mijn BENU account aanmaken.
U kunt alleen een Mijn BENU account aanmaken wanneer u al klant bent bij BENU Apotheek. Bent u nog geen klant? Schrijf u dan in voor BENU Apotheek via deze link.
- Bent u al klant bij BENU Apotheek? Dan kunt u een Mijn BENU account aanmaken met uw DigiD gebruikersnaam en wachtwoord.
- Na het aanmaken van een account dient u uw e-mailadres te bevestigen (de bevestigingslink ontvangt u in uw e-mail).
- Hierna kunt u inloggen bij Mijn BENU met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Heeft u nog geen DigiD? Ga naar digid.nl.
-
Kan ik één account aanmaken voor meerdere gezinsleden?Mijn BENU is nog niet beschikbaar bij alle BENU Apotheken.Bent u ouder dan 16 jaar, woonachtig in Nederland en is Mijn BENU beschikbaar bij uw apotheek?Dan ontvangt u een persoonlijke uitnodiging waarmee u een Mijn BENU account kunt aanmaken.Alleen met een persoonlijke uitnodiging kunt u een Mijn BENU account aanmaken.
Het is helaas niet mogelijk om één account aan te maken voor uzelf en uw gezinsleden. Elk Mijn BENU account betreft een persoonlijk account.
Om een Mijn BENU account aan te maken heeft ieder gezinslid een DigiD-account is nodig. Dit is nodig omdat u met uw DigiD op een veilige manier kan bewijzen wie u bent, zonder dat wij u hoeven te vragen om een identiteitsbewijs. Op de website van DigiD kunt u een DigiD-account aanvragen. Ga hiervoor naar digid.nl
Daarnaast maken we gebruik van een veilige manier van inloggen (tweefactorauthenticatie), waardoor het nodig is om een persoonlijk e-mailadres en mobiel nummer te gebruiken.
-
Waarom kan ik niet hetzelfde e-mailadres gebruiken voor meerdere gezinsleden bij Mijn BENU?Mijn BENU is nog niet beschikbaar bij alle BENU Apotheken.Bent u ouder dan 16 jaar, woonachtig in Nederland en is Mijn BENU beschikbaar bij uw apotheek?Dan ontvangt u een persoonlijke uitnodiging waarmee u een Mijn BENU account kunt aanmaken.Alleen met een persoonlijke uitnodiging kunt u een Mijn BENU account aanmaken.
Het is helaas niet mogelijk om hetzelfde e-mailadres te gebruiken voor meerdere gezinsleden bij het aanmaken van een Mijn BENU-account. Elk Mijn BENU account betreft een persoonlijk account.
Om een Mijn BENU-account aan te maken, heeft ieder gezinslid (ouder dan 16 jaar) de volgende gegevens nodig:
- Een persoonlijk e-mailadres.
- Een persoonlijk mobiel nummer.
- Een persoonlijk DigiD-account.
Om een Mijn BENU account aan te maken heeft ieder gezinslid een DigiD-account nodig. Dit is nodig omdat u met uw DigiD op een veilige manier kan bewijzen wie u bent, zonder dat wij u hoeven te vragen om een identiteitsbewijs. Op de website van DigiD kunt u een DigiD-account aanvragen. Ga hiervoor naar digid.nl
Daarnaast maken we gebruik van een veilige manier van inloggen (tweefactorauthenticatie), waardoor het nodig is om een persoonlijk e-mailadres en mobiel nummer te gebruiken.
-
Hoe werkt inloggen met gebruikersnaam en sms-controle?
- Meldt uzelf aan met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
- U ontvangt een sms-code op uw telefoon.
- Voer de sms-code in op uw scherm
- Klik op 'Bevestigen'.
U bent nu ingelogd bij Mijn BENU.
-
Waarom moet ik inloggen met een sms-code?
Als BENU zijn we wettelijk verplicht een extra beveiliging toe te voegen aan de beschermde Mijn BENU omgeving. Daarnaast vinden ook wij het belangrijk dat uw gegevens goed beveiligd zijn.
In Mijn BENU kunt u uw persoonsgegevens en medicijngegevens inzien. Informatie over medicijngegevens zijn alleen voor u en uw zorgverlener bedoeld. We willen voorkomen dat uw gegevens in verkeerde handen vallen.
Bij Mijn BENU heeft BENU met de sms-controle extra beveiliging ingebouwd. Anderen kunnen dan niet bij uw gegevens in Mijn BENU komen, ook al weten ze uw gebruikersnaam en wachtwoord. U bent namelijk de enige die de sms-code op uw telefoon ontvangt. Zo weet u zeker dat u de enige bent die uw gegevens in Mijn BENU kunt inzien.
-
Waarom kan ik alleen met een mobiel nummer een account aanmaken?
Bij Mijn BENU heeft BENU met de sms-controle extra beveiliging ingebouwd. Anderen kunnen dan niet bij uw gegevens in Mijn BENU komen, ook al weten ze uw gebruikersnaam en wachtwoord. U bent namelijk de enige die de sms-code op uw telefoon ontvangt. Zo weet u zeker dat u de enige bent die uw gegevens in Mijn BENU kunt inzien.
Bij veel providers is het niet meer mogelijk om sms berichten te ontvangen via een vaste telefoon. Daarom kunt u bij Mijn BENU alleen gebruik maken van een mobiel telefoonnummer om de sms-code te ontvangen.
-
Is een Mijn BENU account verplicht?Nee. Het aanmaken van een Mijn BENU account is niet verplicht. Mijn BENU is een nieuwe extra en gratis service voor u als klant. Deze mijn-omgeving maakt het makkelijker en overzichtelijker om al uw zaken rondom uw apotheek en medicijnen in te zien en te regelen. Veilig en snel!
-
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?
Klik hier om een nieuw wachtwoord aan te maken.
- Vul uw e-mailadres in.
- Klik op 'Versturen'.
- U ontvangt op het e-mailadres wat gekoppeld is aan uw account een link. Hiermee kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.
- Klik op de link in uw e-mail.
- Voer twee keer uw nieuwe wachtwoord in.
- Klik op 'Wijzig wachtwoord'.
U kunt nu inloggen bij Mijn BENU met uw nieuwe wachtwoord.
-
Wat moet ik doen als ik mijn gebruikersnaam ben vergeten?
Klik hier om een sms met uw gebruikersnaam te ontvangen.
- Vul uw mobiele nummer in.
- Klik op 'Versturen'.
- U ontvangt op het mobiele nummer wat gekoppeld is aan uw account een sms met uw gebruikersnaam.
U kunt nu inloggen bij Mijn BENU met uw gebruikersnaam en wachtwoord.
-
Wat moet ik doen als mijn account is geblokkeerd?
Wanneer u geen toegang meer heeft tot uw Mijn BENU account kunt u contact opnemen met de klantenservice. Gebruik hiervoor het contactformulier.
-
Op welke apparaten kan ik Mijn BENU gebruiken?
Mijn BENU is een beveiligde webomgeving, die u via uw webbrowser kunt benaderen. Hierdoor kunt u met elk apparaat Mijn BENU benaderen. Het maakt daarbij niet uit of u gebruik maakt van een mobiele telefoon, tablet, laptop of ander apparaat.
-
Hoe kan ik inloggen met DigiD wanneer ik een Mijn BENU account aanmaak
Wanneer u een Mijn BENU account wilt aanmaken, dan wordt u gevraagd in te loggen via DigiD. U kunt gebruik maken van de volgende opties:
- Met de DigiD app.
- Met sms-controle.
- Met uw identiteitskaart.
Op de website van DigiD kunt u meer informatie vinden over de verschillende inlogmethodes.
Na het inloggen met DigiD moet u eerst uw e-mailadres verifiëren voordat u kunt inloggen bij Mijn BENU. Hiervoor ontvangt u een verificatiecode via e-mail.
-
-
Mijn gegevens
-
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens aanpassen?
Wanneer uw persoonsgegevens niet (meer) kloppen, kunt u de juiste gegevens doorgeven via dit formulier.
-
Hoe kan ik mijn contactgegevens aanpassen?
Klopt uw mobiel nummer of e-mailadres niet (meer)? Dan kunt u deze zelf aanpassen.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn gegevens'.
- Klik op 'Wijzig contactgegevens'.
- U ziet nu uw persoonlijke BENU dashboard.
- Voor het wijzigen van uw mobiele nummer: Klik bij 'Mobiel nummer' op 'Wijzigen'.
- Voor het wijzigen van uw e-mailadres: Klik bij 'E-mailadres' op 'Wijzigen'
- Voer uw nieuwe mobiele nummer of e-mailadres in.
- Klik op 'Opslaan'.
Uw e-mailadres en/of mobiele nummer is nu gewijzigd.
-
Hoe kan ik mijn adresgegevens aanpassen?
Wanneer uw adresgegevens niet (meer) kloppen, kunt u de juiste gegevens doorgeven via dit formulier.
-
Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
Gaat u verhuizen of bent u net verhuisd? Met de online BENU Verhuisservice kunt u snel en eenvoudig overstappen van de ene BENU Apotheek naar de andere BENU Apotheek.
-
Wat moet ik doen als de gegevens van mijn huisarts niet kloppen?
Neem contact op met BENU om de gegevens van uw huisarts aan te laten passen.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- U kunt BENU een bericht sturen via 'Hulp'
- Kies 'Neem contact op met BENU'.
- Geef hier de juiste gegevens van uw huisarts door.
-
Hoe kan ik mijn afleverwijze aanpassen?
U kunt uw afleverwijze aanpassen via Mijn BENU.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn gegevens'.
- Klik op 'Wijzig leverwijze'.
- Selecteer de gewenste standaard leverwijze: afhalen aan de balie of afhalen aan de afhaalautomaat (dit kan alleen als uw BENU Apotheek een afhaalautomaat heeft). Als uw standaard leverwijze 'Bezorgen' is, dan kunt u uw afleveradres aanpassen.
- Klik op 'Opslaan'. Uw standaard leverwijze is nu aangepast.
U kunt uw standaard leverwijze niet zelf omzetten naar 'Bezorgen'. Wilt u hier gebruik van maken, neem dan contact op met uw BENU Apotheek.
Let op: Uw BENU Apotheek moet iedere aanpassing eerst verwerken. Pas wanneer de aanpassing verwerkt is, zullen nieuwe bestellingen volgens de nieuwe standaard leverwijze worden geleverd. De meeste aanpassingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt.
-
Hoe kan ik aangeven dat ik voortaan mijn medicijnen wil ophalen via de afhaalautomaat?
Wilt u uw medicijnen afhalen via de afhaalautomaat? U kunt dit aanvragen via Mijn BENU.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn gegevens'.
- Klik op 'Wijzig leverwijze',
- Selecteer 'Afhaalautomaat'.
- Klik op 'Opslaan'.
Let op: Uw BENU Apotheek moet de aanpassing eerst verwerken. Pas wanneer de aanpassing verwerkt is, zullen nieuwe bestellingen via de afhaalautomaat worden geleverd. De meeste aanpassingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt.
-
Hoe kan ik aangeven dat ik mijn medicijnen voortaan wil ophalen in de apotheek?
Wilt u uw medicijnen voortaan afhalen bij de balie in uw apotheek? U kunt dit aanvragen via Mijn BENU.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn gegevens'.
- Klik op 'Wijzig leverwijze',
- Selecteer 'Afhalen aan de balie'.
- Klik op 'Opslaan'.
Let op: Uw BENU Apotheek moet de aanpassing eerst verwerken. Pas wanneer de aanpassing verwerkt is, zullen nieuwe bestellingen via de afhaalautomaat worden geleverd. De meeste aanpassingen worden binnen 2 werkdagen verwerkt.
-
-
Mijn dossier
-
Wat moet ik doen wanneer ik niet al mijn medicijnen zie staan in mijn dossier?
BENU heeft alleen de medicijngegevens waarvoor u toestemming heeft gegeven. Het kan daarom zijn dat u van andere zorgverleners geen gegevens ziet. Is uw medicijnoverzicht onvolledig? Neem dan contact op met uw BENU Apotheek via Mijn BENU.
Zo neemt u contact op met BENU:
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn dossier'.
- Neem contact op met uw BENU Apotheek (Onderaan de pagina).
- U kunt nu uw vraag uitschrijven.
- Klik op 'Klaar en opslaan' om het bericht te versturen.
Uw BENU Apotheek neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Wat moet ik doen als ik een allergie of intolerantie wil doorgeven aan mijn apotheek?
U kunt uw allergie of intolerantie doorgeven aan uw BENU apotheek via Mijn BENU.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn dossier'.
- Neem contact op met uw BENU Apotheek (Onderaan de pagina).
- U kunt in het invulveld schrijven welke allergie/intolerantie u door wilt geven.
- Klik op 'Klaar en opslaan' om het bericht te versturen.
Uw BENU Apotheek neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Wat moet ik doen als ik een vraag heb over mijn dossier?
Als u een vraag heeft over uw dossier, kunt u contact opnemen op met uw BENU apotheek via Mijn BENU. Zo neemt u contact op met BENU:
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn dossier'.
- Neem contact op met uw BENU Apotheek (Onderaan de pagina).
- U kunt nu uw vraag uitschrijven.
- Klik op 'Klaar en opslaan' om het bericht te versturen.
Uw BENU Apotheek neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Hoe krijg ik een overzicht van mijn medicijnen?
U kunt 'Mijn dossier' van Mijn BENU gebruiken als een overzicht van uw medicijnen. Daarnaast kan uw BENU Apotheek een Actueel Medicatie Overzicht (AMO) voor u opstellen, wanneer uw zorgverlener hierom vraagt.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn dossier'.
- Neem contact op met uw BENU Apotheek (Onderin de pagina).
- U kunt nu uw AMO aanvraag invullen.
- Klik op 'Klaar en opslaan' om het bericht te versturen.
Uw BENU Apotheek neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Hoe kan ik mijn dossier printen?
Momenteel is het nog niet mogelijk om rechtstreeks in Mijn BENU een medicijnoverzicht te printen. Deze functie zal in de toekomst worden toegevoegd. Heeft u een actueel medicatieoverzicht (AMO) nodig? Neem dan contact op met uw BENU apotheek via Mijn BENU.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn dossier'.
- Neem contact op met uw BENU Apotheek (Onderin de pagina).
- U kunt nu uw AMO aanvraag invullen.
- Klik op 'Klaar en opslaan' om het bericht te versturen.
Uw BENU Apotheek neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
-
Herhalen
-
Wat is het verschil tussen 'Mijn dossier' en 'Herhaalmedicijnen'?U heeft 2 verschillende knoppen binnen de Mijn BENU omgeving: ‘Mijn dossier’ en ‘Herhaalmedicijnen’. Onder ´Mijn dossier´ staat informatie over alle medicijnen die u gebruikt. Bij uw medicijnen staat een ´genoeg tot datum´. Staat er bij 1 medicijn minder dan 24 dagen voorraad? Dan maken wij voor alle medicijnen die opgenomen zijn in de BENU Automatische Herhaalservice binnen 45 dagen een herhaalvoorstel aan. Uw herhaalvoorstel vindt u dan 8 dagen lang onder de knop ´Herhaalmedicijnen´, de eerste 4 dagen kunt u het herhaalvoorstel nog aanpassen.
-
Wanneer zie ik mijn herhaalvoorstel?
Als u bent aangemeld voor de BENU Automatische Herhaalservice krijgt u een herhaalvoorstel te zien in Mijn BENU als uw medicijnen bijna op zijn. In principe hoeft u niks te doen.
Een herhaalvoorstel bestaat uit het medicijn en het aantal stuks dat wij voor u zullen gaan klaarzetten. Deze verschijnt onder ‘Herhaalmedicijnen’ als u minder dan 24 dagen voorraad heeft. Het herhaalvoorstel is hier 8 dagen te zien en u kunt het de eerste 4 dagen aanpassen als dat nodig is. Daarna gaan wij voor u aan de slag en ontvangt u een bericht zodra uw medicijnen klaarstaan.
-
Ik heb een herhaalvoorstel in Mijn BENU ontvangen. Wat moet ik doen en kan ik het aanpassen?
U hoeft niks te doen. Als u geen wijzigingen doorgeeft zetten we het herhaalvoorstel automatisch door naar een bestelling.
Wilt u wel iets aanpassen? U kunt uw herhaalvoorstel wijzigen tot de 'Te wijzigen tot datum'. Dit werkt zo:
- Log in bij Mijn BENU.
- Ga naar 'Herhaalmedicijnen'.
- Klik op 'Wijzig levering'.
- Klik op ‘Wijzig aantal’. U kunt hier het aantal verpakkingen in het voorstel wijzigen (meer of minder).
- Geef aan waarom u het aantal verpakkingen wilt wijzigen (reden).
- Klik op ‘Wijzigen insturen’.
- Controleer uw wijziging en bevestig door te klikken op 'Bevestig wijzigingen'.
- Uw wijzigingen zijn nu verstuurd naar uw BENU Apotheek.
Uw BENU Apotheek zal de wijzigingen verwerken. Wanneer nodig neemt uw BENU Apotheek nog contact met u op..
Wanneer de 'Te wijzigen tot datum' al is geweest, dan is het herhaalvoorstel nog 4 dagen zichtbaar (maar niet meer aan te passen). Hierna wordt het herhaalvoorstel omgezet naar een bestelling. U ontvangt van uw BENU Apotheek een bericht (e-mail of een sms) wanneer de bestelling voor u klaar ligt om af te halen of wanneer de bezorger uw bestelling komt bezorgen.
-
De medicijnen in mijn herhaalvoorstel gebruik ik niet meer. Wat moet ik doen?
Gebruikt u de medicijnen uit het herhaalvoorstel niet meer? U kunt uw herhaalvoorstel wijzigen tot de 'Te wijzigen tot datum'. Dit werkt zo:
- Log in bij Mijn BENU.
- Ga naar 'Herhaalmedicijnen'.
- Klik op 'Wijzig levering'.
- Klik op ‘Wijzig aantal’. U kunt hier het aantal verpakkingen in het voorstel wijzigen naar 0.
- Geef aan waarom u het aantal verpakkingen wilt wijzigen ('Ik ben gestopt met deze medicatie').
- Klik op ‘Wijzigen insturen’.
- Controleer uw wijziging en bevestig door te klikken op 'Bevestig wijzigingen'.
- Uw wijzigingen zijn nu verstuurd naar uw BENU Apotheek.
Uw BENU Apotheek zal de wijzigingen verwerken. Wanneer nodig neemt uw BENU Apotheek nog contact met u op..
Wanneer de 'Te wijzigen tot datum' al is geweest, dan is het herhaalvoorstel nog 4 dagen zichtbaar (maar niet meer aan te passen). Neem contact op met uw BENU Apotheek als u de wijziging niet meer kunt doorvoeren op het herhaalvoorstel.
-
Ik heb aanvullende herhaalmedicijnen nodig. Wat moet ik doen?
Als u aanvullende herhaalmedicijnen nodig heeft, dan kunt u deze aanvragen via Mijn BENU.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of de Mijn BENU App.
- U kunt BENU een bericht sturen via 'Hulp'.
- Ga naar 'Neem contact op met BENU'.
- Via dit contactformulier kunt u extra herhaalmedicijnen aanvragen.
Uw BENU apotheek neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Hoe kan ik de leverwijze van mijn actieve herhaalvoorstel wijzigen?
Als u voor het actieve herhaalvoorstel wilt afwijken van uw standaard leverwijze, neem dan contact op met uw BENU Apotheek:
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- U kunt BENU een bericht sturen via 'Hulp'.
- Ga naar 'Neem contact op met BENU'.
Uw BENU apotheek neemt zo spoedig mogelijk contact met u op.
-
Wat moet ik doen wanneer ik het herhaalvoorstel niet meer in mijn overzicht zie?
Wanneer de 'Te wijzigen tot datum' al is geweest is het herhaalvoorstel nog 4 dagen zichtbaar in Mijn BENU, maar deze kunt u dan niet meer aanpassen. Hierna zal het herhaalvoorstel worden omgezet in een bestelling en zal het herhaalvoorstel niet meer zichtbaar zijn onder 'Herhaalmedicijnen'.
U ontvangt van Uw BENU Apotheek een bericht (e-mail of een sms) wanneer de bestelling voor u klaar ligt om af te halen of wanneer de bezorger uw bestelling komt bezorgen.
-
Hoe wordt mijn herhaalvoorstel bepaald?
Gebruikt u een langere tijd dezelfde medicijnen en u laat u de medicijnen automatisch herhalen bij uw BENU Apotheek? Dan kan uw BENU Apotheek voor u een herhaalvoorstel samenstellen. Hier ziet u de door u gebruikte medicijnen voor een periode. De medicijnen in het herhaalvoorstel zijn eerder door uw arts voorgeschreven.
-
Hoe kan ik eenmalig mijn medicijnen herhalen?Heeft u een herhaalrecept? Bestel het medicijn eenmalig via dit formulier. U krijgt bericht van ons wanneer u uw medicijnen kunt afhalen.
-
Hoe kan ik mijn medicijnen automatisch laten herhalen?Gebruikt u medicijnen chronisch en met een vast daggebruik? Dan kunt u zich aanmelden voor de BENU Automatische Herhaalservice. Wij zorgen dat u altijd op tijd uw herhaling van medicijnen heeft. U hoeft zelf niets te doen. Wanneer u meerdere soorten medicijnen gebruikt zorgen wij ervoor dat uw voorraad op elkaar afgestemd is, zodat uw medicijnen tegelijk voor u worden klaargemaakt.
U krijgt bericht van ons wanneer uw medicijnen klaar staan. Hierdoor hoeft u geen herhaalrecepten meer aan te vragen.
-
-
Mijn bestellingen
-
Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?
U ontvangt van Uw BENU Apotheek een bericht (e-mail of een sms) wanneer u uw bestelling kunt komen afhalen. In de toekomst zal ook track&trace beschikbaar worden in Mijn BENU, zodat u uw bestelling kunt volgen.
-
Waarom krijg ik een ander merk medicijn geleverd?
Soms krijgt u een ander merk medicijn mee terwijl u al jaren een medicijn gebruikt van een specifiek merk. Er is dan sprake van een medicijnwissel. Lees hier waardoor dat komt.
-
Kan ik mijn facturen en declaraties inzien in Mijn BENU?Momenteel zijn uw facturen en declaraties nog niet inzichtelijk in Mijn BENU. Deze functie zal in de toekomst echter wel worden toegevoegd.
-
-
Mijn instellingen
-
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen?
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn instellingen'.
- Klik op 'Wachtwoord wijzigen'.
- Voer uw huidige wachtwoord in.
- Voer twee keer uw nieuwe wachtwoord in.
- Klik op 'Wijzig wachtwoord'.
Uw Mijn BENU wachtwoord is gewijzigd.
-
Hoe kan ik mijn gebruikersnaam wijzigen?
Bij Mijn BENU gebruikt u uw e-mailadres als gebruikersnaam om in te loggen.
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn instellingen'.
- Klik op 'E-mailadres wijzigen'.
- Voer twee keer uw nieuwe e-mailadres in.
- Klik op 'Wijzigen'.
Uw e-mailadres, en daarmee ook uw gebruikersnaam, is gewijzigd.
-
Hoe kan ik mijn mobiele nummer wijzigen?
- Log in bij Mijn BENU. Dit kan via uw webbrowser of via de Mijn BENU App.
- Ga naar 'Mijn instellingen'.
- Klik op 'Mobiel nummer wijzigen'.
- Voer twee keer uw nieuwe mobiele nummer in.
- Klik op 'Opslaan'.
Uw mobiele nummer is gewijzigd.
-
Kan ik de Mijn BENU app koppelen aan andere apps?Nee, het is niet mogelijk om de Mijn BENU app te koppelen aan andere apps zoals MedGemak of Recappt.
-
-
Privacy en beveiliging
-
Waarom heb ik DigiD nodig om een account aan te maken?
Met uw DigiD kunt u op een veilige manier bewijzen wie u bent, zonder dat wij u hoeven te vragen om een identiteitsbewijs. Ga naar digid.nl voor meer informatie.
-
Hoe vraag ik een DigiD aan?
Op de website van Digi-D kunt u een DigiD-account aanvragen. Ga hiervoor naar digid.nl
-
Staat het antwoord er niet bij?
Mail uw vraag dan via het contactformulier. U krijgt binnen 2 werkdagen een reactie.
Klachten en suggesties
Heeft u een klacht of suggestie die u niet bij uw eigen BENU Apotheek kwijt kunt? Bekijk de mogelijkheden.