BENU gaat vooral hulpmiddelen leveren via BENU Direct Hulpmiddelenzorg.

14-09-2020

BENU Apotheek heeft vanaf 2021 geen contract meer met zorgverzekeraars VGZ en Zilverenkruis voor het leveren van hulpmiddelen. Gelukkig is er een oplossing: Bestel uw hulpmiddelen door de vertrouwde BENU services via BENU Direct Hulpmiddelenzorg. Zo krijgt u toch uw medische hulpmiddelen.

Wat betekent dit voor u?

Omdat BENU Apotheek vanaf 2021 geen contract meer heeft met VGZ en Zilverenkruis, worden uw hulpmiddelen niet meer vergoed bij uw BENU Apotheek. Gelukkig is hier een makkelijke oplossing voor. Bent u klant van de zorgverzekeraars VGZ en Zilverenkruis? Dan kunt u via BENU Direct Hulpmiddelenzorg gemakkelijk online uw medische hulpmiddelen bestellen. Bij BENU Direct worden uw hulpmiddelen zoals u gewend bent wel vergoed, ook door VGZ en Zilverenkruis. BENU Direct Hulpmiddelenzorg heeft namelijk een overeenkomst met alle zorgverzekeraars.

Bezorger van BENU Direct brengt een pakje aan de deur van de klant

Over BENU Direct Hulpmiddelenzorg 

Via BENU Direct Hulpmiddelenzorg kunt u gebruik blijven maken van uw huidige materialen. Zij leveren al jaren hulpmiddelen zoals diabetes-, incontinentie-, stoma-, wondmaterialen en medische drinkvoeding. Gespecialiseerde verpleegkundigen en medewerkers geven graag persoonlijk advies. Ook kunt u zelf bepalen waar en wanneer u uw hulpmiddelen laat bezorgen. Zo krijgt u uw eigen hulpmiddelen op een vertrouwde manier thuisbezorgd.

Wilt u een bestelling plaatsen of volgen?

Meld u dan aan bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg via mijn.benudirect.nl/aanmelden en maak een account aan. Een BENU medewerker belt u om uw aanmelding te bespreken en uw eerste bestelling te plaatsen. Hierna kunt u via mijn.benudirect.nl/inloggen uw bestelling volgen tot aan uw voordeur.

Heeft u vragen?

Bel BENU Direct Hulpmiddelenzorg op werkdagen tussen 8.00 en 18.00 uur op telefoonnummer 0800-6555 555.

Aanmelden bij BENU Direct Hulpmiddelenzorg →