BENU Nederland start campagne                  ‘Ieder mens, andere zorg’

30 september 2019

BENU start vanaf vandaag de landelijke merkcampagne ‘Ieder mens, andere zorg’. Het is voor het eerst dat BENU met een tv- en online campagne haar naamsbekendheid wil verhogen. Centraal in de campagne staat slimme, persoonlijke en toegankelijke  zorg voor iedereen. BENU verpakt dit in een tv commercial waarin  mensen worden belicht met kleine of grote aandoeningen.  De boodschap is: iedereen is anders. Omdat iedereen andere zorg nodig heeft, zorgt  BENU anders voor iedereen. BENU introduceert hiermee ook de nieuwe pay-off: ‘Ieder mens, andere zorg’. 

Bart Tolhuisen, groepsdirecteur retail: “Het is onze ambitie om in 2022 de nummer 1 zorgpartner te zijn waar mensen bewust voor kiezen. Bij BENU Apotheek en BENU Direct willen we zorg daarom dichtbij de consument realiseren. Laagdrempelig en dichtbij, maar ook online en via bezorging thuis. Wij willen ons onderscheiden door zorg, distributie en mogelijkheden voor  zelfregie op maat aan te bieden. Twee derde van Nederland kent BENU niet. Een grotere naamsbekendheid is daarom nodig zodat meer mensen ons leren kennen, weten waar wij voor staan en bewust voor ons gaan kiezen.”
De campagne bestaat uit een tv commercial, online video’s, advertenties en uitingen in de apotheek. De tv commercial is te zien op de zenders van RTL en NPO van 30 september tot en met 13 oktober en vanaf 28 oktober tot en met 10 november. De campagne is in dezelfde periode ook zichtbaar op de websites van BENU, in de BENU Apotheken en met video’s en banners op YouTube, Facebook en Instagram. 

Bekijk hier de tv commercial.