BENU op social media

U kunt BENU volgen via onderstaande social media. Blijf zo eenvoudig op de hoogte van actueel nieuws, tips voor uw gezondheid en services van uw apotheek.

Like ons op social media

logo facebook   linkedin logo

Wilt u een vraag stellen aan BENU? U kunt in de meeste gevallen het beste terecht bij uw eigen BENU Apotheek of uw antwoord vinden op de pagina veelgestelde vragen

Vragen via social media

Wij adviseren u via social media geen inhoudelijke medische vragen te stellen over uw gezondheid of over de gezondheid van anderen. Dit geldt ook voor openbare berichten. Daarnaast raden wij u af om vragen te stellen over uw financiële situatie of uw burgerservicenummer (BSN) te delen. Dit i.v.m. uw privacy en gegevensbescherming. Voor andere (algemene vragen) kunt u ons bereiken van maandag t/m vrijdag tussen 9:00 en 17:00 uur.

Wilt u iets plaatsen of vragen op de social media van BENU? Houd dan rekening met onze gedragsregels. Dan houden we het voor iedereen prettig.

Persoonsgegevens

Om uw privacy te waarborgen, delen wij in social media nooit uw persoonsgegevens.
Uw gegevens zijn gebonden aan het zorgdossier waarvan de houder uw apotheker. zorgverzekeraar of medisch (zorg)specialist is. Wij adviseren u persoonsgebonden vragen met hen te bespreken.

Post ook zelf nooit in het openbaar persoonsgegevens, zoals uw medisch/financiële gegevens, burgerservicenummer, adres, telefoonnummer, of foto’s waarop deze gegevens te zien zijn.

Krijgt u geen antwoord op uw vraag via Facebook?

Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur. Heeft u na één werkdag nog geen reactie van ons gekregen? Dan kan het zijn dat wij u niet kunnen antwoorden. Dat komt dan door uw instellingen in Facebook.

U kunt uw instellingen controleren door in Facebook naar 'instellingen' te gaan en dan te kiezen voor 'apps en websites'. Hier kunt u instellen of wij u een bericht mogen sturen via Facebook.